Gizmo

min lilla älskling har dött... det känns så tomt utan honom, han var verkligen speciell. Han blev sjuk i urinvägsinfektion och dog i sömnen den 8 december... dagen då vi skulle ta honom till veterinären för ett återbesök. Han var i stort sätt borta dagen innan, han låg helt slappt i mina händer utan att ens försöka göra motstånd när jag gav honom antibiotika.På torsdagen efter hämtade pappa Gizmo ifrån veterinären och jag la honom i en plastlåda som mamma dekopatchat. Han var inte mjuk som han alltid varit, utan han var stenhård med ögonen halvt öppna..Vi begravde honom i rabatten vid den stora stenen som finns på min tomt och på graven byggde jag en hög med stenar brevid ett ljus som skulle brinna i 80 timmar.

Jag kommer sakna och älska dig förevigt, Gizmo<33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0