prata inför klassen...

Idag har vi gjort något rätt så jobbigt på svenskan... pratat inför hela klassen! Man skulle välja något som man gillade/kunde mycket om och prata om det i ungefär 5 minuter. Jag väljde något lätt att prata om... min ödla Gizmo. Men det kändes rätt så konstigt att stå inför en klass som satt tysta och tittade på en men det var inte så farligt som jag trodde... jag trodde att det skulle vara mycket värre! Fast jag gjorde ju ändå några små tabbar som att glömma bort vad jag skulle säga, men som tur var satt en av mina kompisar framför mig och viskade vad jag kunde säga... Stor kram för det!<3                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0